seo" data-max-rows="2">

Google AdWords to system reklamowy, za pomocą którego reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby klikalne reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Reklamodawcy muszą płacić za kliknięcia. W ten sposób Google zarabia przy każdym wyszukiwaniu.

Po krótkim opisie skupimy się na najważniejszych informacjach o aktualizacjach Google AdWords na rok 2018, które są zawarte w tym artykule. Google uznało, że popularność AdWords leży w rękach dużych graczy, których należy zmienić w nowy sposób. Znajdź najnowsze wiadomości, funkcje i aktualizacje Google AdWords wprowadzone w 2018 roku.

Aktualizacja nr 1: Google wprowadza narzędzie „AdWords Reach Planner” dla YouTube

Firma Google uruchomiła nowe narzędzie znane jako „Planista badań” dla reklam YouTube i innych platform wideo w AdWords. Za pomocą tego narzędzia możesz przewidzieć bogaty współczynnik konwersji niektórych kampanii wideo na różnych platformach multimedialnych obsługiwanych przez Google, takich jak YouTube. Wdrożenie zakłada, że ​​zostanie zrealizowanych wiele kampanii wideo, a przyszłe kampanie planowania będą wspierane w celu ustanowienia odpowiedniego połączenia z odbiorcami. Pomaga również wybrać dokładny format budżetu marketingowego i celów. Program AdWords Reach Planner jest dostępny w wersji beta, ale oczekuje się, że zostanie uruchomione pełne konto operacyjne.

Aktualizacja nr 2: Google AdWords został wzbogacony o raport z rozszerzoną stroną docelową

Reklamodawcy otrzymali nowe aktualizacje interfejsu AdWords od 2018 roku. Ostatnia aktualizacja wprowadza pełne dane raportowania dla rozszerzonych adresów URL stron docelowych. Strony docelowe pomagają zobaczyć konwersje z ruchu AdWords. Ważne jest, aby przejrzeć raport skuteczności strony docelowej dla każdego adresu URL. Ta funkcja była wcześniej dostępna, ale teraz możesz uzyskać rozszerzenie adresu URL strony docelowej w tym samym raporcie.

Pomaga określić sposób, w jaki ruch dociera do każdej strony docelowej w witrynie. W raporcie dostępne są takie informacje, jak „Prawidłowy współczynnik klikalności AMP” i „Współczynnik klikalności przyjazny dla urządzeń mobilnych” z różnymi danymi, takimi jak koszty, kliknięcia i współczynnik konwersji.

Aktualizacja nr 3: Rozszerzenie promocji wprowadza Google AdWords

Rozszerzenie promocyjne jest jedną z najnowszych aktualizacji Google AdWords, które można znaleźć w zakładce „Reklamy i rozszerzenia”. Podczas wyszukiwania reklam tekstowych jest wyświetlana z ikoną tagu, która pomaga wyróżnić reklamy w SERP. Można to wykorzystać do Witryny e-commerce mogą być korzystne. Służą do prezentacji niektórych ofert lub sprzedaży prezentowanych przez witrynę. Niektóre z zalet są następujące:

  • Komunikat reklamowy w reklamie może być oferowany dwukrotnie za pomocą Extension Extension.

  • Rozszerzenie promocji pozwala na użycie ograniczonych postaci, co jest pomocne.

  • Zwiększa CTR reklam.

Aktualizacja nr 4: Ustawienie rotacji reklam Google AdWords zostanie obrócone i zoptymalizowane na czas nieokreślony

Google niedawno powiedział, że reklamodawcy mogą teraz obracać i optymalizować nieokreślone reklamy i próbować odnieść sukces. Istnieją cztery opcje, z których korzystają reklamodawcy AdWords:

  • Zoptymalizuj pod kątem konwersji

  • Zoptymalizuj pod kątem kliknięć

  • Obracaj w nieskończoność

  • Obracaj się równomiernie

Aktualizacja nr 5: Google wprowadziło zmiany w ofercie zakupów

W nowym wariancie Google utworzył listy produktów w kategorii „Kup teraz”. Pokazali również ceny wraz ze szczegółami na temat produktu i opcji wysyłki.

Aktualizacja nr 6: Google AdWords zapewnia funkcję dostosowywania interakcji

Google niedawno wydało aktualizację o nazwie Dostosowanie stawek, która ułatwia interakcje. Wprowadzono korekty stawek dla reklam w wyszukiwarce mobilnej dla rozszerzeń połączeń. Wszystkie rozszerzenia linków do witryn wskazują, że reklamy mogą pojawiać się w reklamach w wyszukiwarce mobilnej. Google oferuje najlepsze opcje i zapewnia wyświetlanie reklam mobilnych z rozszerzeniami połączeń. Dotyczy to kampanii lub rozszerzeń połączeń z funkcją „Tylko połączenie”.

Google AdWords umożliwia ustawianie budżetów reklamodawców poprzez wyświetlanie reklam w sieciach reklamowych w celu promowania marki firmy. W rezultacie najnowsze wiadomości, funkcje i aktualizacje Google AdWords mogą się przydać do skutecznej reklamy.