Kraj / Region
Transport
Wylot z / wyjazd z
Rodzaj oferty
więcej opcji


Biuro Obsługi Klienta
.

.
PRZERWA TECHNICZNA
.
e-mail info@travelasystent.pl
Newsletter - promocje na email
Jak rezerwować

Nasze praktyczne rady ...

UWAGA !!! Przed zakupem wycieczki, sprawdź ważność swojego paszportu !!!

------ PASZPORT MUSI BYĆ WAŻNY JESZCZE PRZEZ 6 MIESIĘCY OD DATY POWROTU DO KRAJU -------

REGULAMIN

UWAGA! Kupując u nas podpisujesz umowę bezpośrednio z Organizatorem
Dodatkowo otrzymujesz - Torbę lodówkę i wodoodporne etui na telefon komórkowy Gratis
Sprawdź na stronie lub zapytaj konsultanta o promocję
 

1 Wybór oferty

Aby dokonać wyboru oferty można skorzystać z wyszukiwarki zamieszczonej na naszej stronie. Za jej pośrednictwem możecie Państwo dokładnie określić kryteria wyjazdu, jak kierunek, termin, długość pobytu, liczba uczestników oraz parametry dodatkowe, np. opcja wyżywienia, lotnisko, kategoria hotelu. Pozwoli to zawęzić liczbę ofert, spełniających Państwa wymagania.
Jeżeli nie macie Państwo dokładnie sprecyzowanych wymagań proponujemy wypełnić formularz, na podstawie którego nasi konsultanci przygotują dla Państwa najlepszą ofertę i prześlą na adres e-mail lub skontaktują się z Państwem telefonicznie.
Jeśli korzystają Państwo z wyszukiwarki kolejnym etapem jest wybór oferty spośród wyświetlonych propozycji.

2 Rezerwacja

Po wybraniu konkretnej oferty prosimy o podanie wymaganych danych osobowych uczestników wyjazdu. Po naciśnięciu „rezerwuj” założona zostanie rezerwacja wstępna, przy czym nie oznacza ona zawarcia umowy w rozumieniu kodeksu prawa cywilnego. Na tym etapie rezerwacji nie jesteście jeszcze Państwo zobligowani do ponoszenia jakichkolwiek kosztów. UWAGA! W przypadku płatności kartą kredytową umowa jest już w tym momencie wiążąca.
Po założeniu przez Państwa rezerwacji wstępnej jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności miejsc, kosztu wyjazdu i dopełnienia formalności.

3 Podpisanie umowy i płatność

Jeśli potwierdzicie Państwo chęć wyjazdu, konsultant prześle na podany adres mailowy lub faks umowę – zgłoszenie wraz z warunkami uczestnictwa. Po zapoznaniu się z dokumentami i zaakceptowaniu warunków uczestnictwa, należy dokonać płatności przelewem na nasze konto (ING Bank Śląski nr 34 1050 1461 1000 0090 7086 8469). Czytelnie podpisane, imieniem i nazwiskiem, dokumenty (umowę i warunki udziału w imprezach turystycznych) wraz z dowodem wpłaty należy odesłać drogą mailową lub faksem konsultantowi. Odesłanie podpisanych dokumentów z dowodem wpłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy.
Jeśli dokonali Państwo płatności kartą kredytową procedura wygląda podobnie (konsultant wysyła dokumenty do podpisu) z tą różnicą, że nie trzeba przesyłać dowodu wpłaty.

W razie jakichkolwiek pytań i niejasności prosimy o kontakt pod numerem infolinii 801 557 447.

ItakaSun & FunEcco HolidayEcco TravelGrecos HolidayAlfa StarWezyr HolidaysViva ClubAtlas ToursRudolf ReisenOrka Travel
Wykonanie KSI Media

Korzystanie z serwisu oznacza akceptacją regulaminu. Opublikowane na stronie informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego

Travelasystent.pl to pierwszy w Polsce innowacyjny projekt polegający na wdrożeniu i udostępnieniu usługi Wirtualnego Asystenta Turystycznego. Wirtualny Asystent pomaga użytkownikowi w wyszukaniu i rezerwacji najlepszej oferty wyjazdu od różnych Organizatorów. Dzięki tej usłudze możliwe jest porozumiewanie się z Wirtualnym Asystentem w języku naturalnym - to znaczy, że osoba która szuka informacji na tematy turystyczne lub chcąca zarezerwować wycieczkę zadaje pytanie wpisując je bezpośrednio w okienko tekstowe Wirtualnego Asystenta, który niezwłocznie udziela odpowiedzi użytkownikowi. Ze względu na innowacyjność serwisu Travelasystent.pl, projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w programie POIG 8.1. Travelasystent.pl to miejsce gdzie każdy użytkownik może zakupić wycieczkę z Gwarancją Najniższej Ceny dzięki temu, że każda umowa podpisywana jest bezpośrednio z organizatorem wyjazdu. Travelasystent działa w imieniu i na rzecz organizatorów, więc wszystkie ceny wycieczek są cenami organizatorów. Budując nasz serwis szczególną uwagę kładliśmy na funkcjonalność wyszukiwania ofert turystycznych. Dzięki temu każdy użytkownik w sposób intuicyjny może znaleźć interesującą go ofertę uwzględniającą zakładane kryteria wyszukiwania takie jak: cena wyjazdu, standard hotelu, opcja wyżywienia itp. Współpracujemy z najlepszymi Biurami Podróży w kraju. Oferta turystyczna prezentowana w naszym serwisie pochodzi od sprawdzonych biur podróży. Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość dodawania opinii o hotelach. Nasz serwis przeznaczony jest dla osób, które cenią sobie swój czas i nie chcą tracić go na bieganie po biurach podróży szukając najlepszej oferty turystycznej. Wprowadziliśmy również możliwość zakupu wycieczek online płacąc kartą kredytową. Użytkownik kupujący wycieczkę w naszym serwisie od samego początku widzi z którego biura podróży (organizatora) pochodzi dana oferta, co niejednokrotnie pomaga w podjęciu decyzji o zakupie. Wszystkich, którzy nie są zdecydowani, którą ofertę wybrać zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami przez naszą infolinię lub wypełnienie formularza kontaktowego. Zapraszamy do zakupu pamiętając, że „Kupując u nas Kupujecie bezpośrednio od organizatorów”


W związku ze zmianą systemu
rezerwacji, trwają prace nad
wdrożeniem najnowszej
wersji Wirtualnego Doradcy.

Starsza wersja serwisu

Zapraszamy wkrótce.